Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2014. július 13. 19:57 - Kokas Bálint

Királynő- Ki a te ideálod?

Július 20.-án ellepik a hölgyek a Magyar Televízió képernyőjét, ugyanis jön a Magyarország Szépe- Miss World Hungary 2014, 20:20-tól.  A Miss Worldot több mint 140 országban rendezik meg, ez a világ legnépszerűbb, legnézettebb szépségversenye. Mindenki egyenlően indulhat, (mármint, ha nőnemű) a versenyzőknek és majd a nyerteseknek számtalan új lehetősége nyílik egyúttal. – A ceremóniát korábban az Rtl Klub, legutóbb pedig a Tv2 közvetítette. 2013-ban Rákosi Annamária nyert. Hát csinos, ez tagadhatatlan:

mw hungary2.jpg

De érdekesek ezek a szépségversenyek is! Mert:kinek mi a szép? Vagy, mitől szép valaki? Mennyire számít uraim Önöknek a külső, mennyire a belső? – Ízlések és pofonok. Hogy őszinte legyek, engem már régóta érdekelnek ezek a versenyek. Életem első interjúját egy szépségkirálynővel készítettem – gondolhatják milyen para volt rajtam- ám mindig feltettem magamban ugyanazt a kérdést: ha valaki tudja magáról, hogy szép, miért nem indul ilyenen? Vagy aki szép, az valójában nem is fog jelentkezni ilyen versenyekre. Miért nem fog? Tán mert az egész csak egy felszínes dolog és csak a pénzről szól, vagy a hölgyek közti örökös rivalizálásról?

Aki egy ilyen versenyt megnyer, az nyilván tiszteletre méltó, de egyetlen hölgynek se legyen mérce! Ne akarjanak a királynőre hasonlítani, valahol minden nő úgy is az! A szépség relatív, tényleg, nem kell hozzá korona, se kifutó. Nem is beszélve arról, hogy mennyire túlhajszolják a lányokat. Mint a focistákat kábé. Próba reggeltől estig, etika, életvezetési tanácsadások. – Nézzék meg a Neveletlen hercegnő 1-2-t, kapunk némi betekintést ebbe az életbe! Amásik dolog pedig: tegyük fel, hogy X nem nyeri el a koronát? Vajon mit érezhet? „ Hűha, akkor most csúnya vagyok? Tudtam, hogy nagyobb szilikon kellett volna”? Vagy esetleg egy életre elmegy a kedve az egésztől, hovatovább önbizalom hiánya lesz. Mondván: nem ő a nagy ideál?

Na és igen, az ideák? – Nem Platonról szeretnék beszélni hanem: gondolkodtak már azon, hogy Önöknek van e ideálja? Ha 10 évvel ezelőtt megkérdezte valaki, hogy: No és ki számodra az ideális hölgy? Mit feleltek? És most? – Ugye, ugye, a válasz igen sok esetben eltér, hiszen évről évre, napról napra változik minden, így változik ez a bizonyos idea is. Őszintén szólva, például nekem most egyetlen egy ideám van! Szerelmes vagyok egy lányba és nem igazán érdekel egy királynő jelölt sem. Mert Ő az. Királynő. - Kétlem, hogy jelentkezne egy ilyen versenyre, és tuti hogy letépné a fejem, ha benevezném őt. Meg akkor is letépné, ha most Róla kezdenék el írni, pedig regényt tudnék fakasztani, mert Ő annyira más annyira…okééé befejeztem!!! De értik a lényeget, igaz? – A következő cikkemben hozom életem első interjúját, Maximovits Anettel aki szintén nyert már szépségversenyt.

Addig meg legyenek jók, keressenek a facen is :

https://www.facebook.com/eleg007?ref=ts&fref=ts

Kokas Bálint

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr886505725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása