Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. április 30. 23:35 - Kokas Bálint

Célom 2017! 4. rész: Baleset és újrakezdés

A célom az, hogy 2017 december 31.-ig, 2017 km.-t tegyek meg  kerékpáron. Ide kattintva olvasható az előző hét eredménye: http://eleg007.blog.hu/2017/04/23/celom_2017_3_resz_szetazasbol_jeles. Lassan egy hónapja tekerek céltudatosan, de még mindig nem érzem azt, hogy annyira belelendültem volna! Most nem nyávogni akarok nektek itt, de az előző héten a pocsék időjárás tett nekem keresztbe, ezen a héten pedig olyan váratlan események is történtek, amikre tényleg nem számítottam! De nyugi, jól vagyok, és nem, nem a zombik támadtak rám!

Szerdán este megállítottak a rendőrök. Átmentem a zebrán. Igen bicajjal, és igen leírom ide, hogy ti is odafigyeljetek. Ötezere akartak  megbüntetni, de végül megúsztam egy figyelmeztetéssel. Ennek értelmében, ha még egyszer valami hasonló szabálytalanságon kapnak, biztos bírságra számíthatok. Ez nem fog azonban megtörténni! És ha valaki most elkezd itt sopánkodni, hogy szabálytalankodom és még van képem leírni, annak csak annyit üzennék, hogy nézzen magába! Ki az az ember, aki az összes szabályt betartja? Senki. Rendőrt is láttam már áttekerni a zebrán, csak furcsa mód, akkor egyetlen egy kolléga se volt a környéken. Mindegy. Viszont valóban igyekszem betartani a szabályokat, mint egy angyal....legalábbis a nyilvánosság előtt! :D  (Vicceltem).

Csütörtökön átléptem a 200 -as határt, amitől nagyon boldog voltam, de pénteken a kilométeróra  váratlanul megadta magát. Lemerült benne az elem Nincs egy hónapja se hogy vettem, szóval nagyon kiakadtam! Leállás előtt a mérő 208 km.-t mutatott. Úgyhogy azonnal mentem is venni egyet. Annyi volt a szerencsém, hogy a bringabolt pont a munkahelyem mellett van, így nem egy vadidegen terepre mentem, és nem kellett azon agyalnom, hogy mekkora távolságot tettem meg a boltig. ( Már korábban lemértem pár útszakaszt, előre gondolva az ilyen váratlan helyzetekre is). Miután azonban kicserélték az elemet, és az egész számláló újraindult ( az eddig megtett távot nem tárolta el a mérőeszköz memóriája) egy taxis nem figyelt és nekem jött. Még egyszer leírom: A TAXIS NEM FIGYELT és nekem jött!

Tudjátok, vannak azok a két járda közt, sárgára festett útszakaszok. Egyrészt a babakocsik zavartalan továbbhaladását segítik ( ne legyen az, hogy folyamatosan emelni keljen a kocsit), másrészt, hogy ott egy kerékpáros, is akadálymentesen haladhasson tovább az útján. Nincs előírva, hogy ott le kell szállnunk ( ha nem így van, javítsatok ki!), de természetesen mindig szét kell nézni, mielőtt az ember áthajt. Fékeztem egy kicsit, szét is néztem, mire a taxis, rám nézett. Gondoltam, hogy ez nála azt jelenti, hogy menj előre, de a következő pillanatban kiderült, hogy nem is nézett ő semerre konkrétan. Csak azt vettem észre, hogy megyek át ezen a sárgára festett valamin, ő meg oldalról belém jött. Egy kis utcáról jött kifelé, nem egy forgalmas kereszteződést kell elképzelni. Oldalról belém jött, mire elkezdtem a motorháztető felé dőlni. Ő leállította a motort, én meg csak ott vártam, mint akit leforráztak. A lábam ütődött meg eléggé, de szerencsére se nekem, se a bringának nem lett komoly baja. Sűrű bocsánatkérések közepette szállt ki, mondván, hogy ő volt a figyelmetlen, jól vagyok e..stb. Csak annyit mondtam, hogy "Jól....teszek még pár kört", de szívem szerint anyáztam volna neki, mert ezennel nem mondhatom azt, hogy engem még sosem ütöttek el! Pénteken megtört ez a jég. Szerencsémre, hogy csak nekem jöttek, és nem egy valódi, durva balesetben volt részem! Szóval, akik a cím alapján azt várták, hogy egy vértócsában fekvős, eszméletemet elvesztős, testrészeimet nem találós balesetet fognak itt olvasni, amit később majd a helyi CSI kivizsgál....hát sajnálom! Élek és virulok, de a lábam sokáig megérezte, hogy nekimentek. 

Jelenleg megint azt kell mondanom, hogy a számláló nem működik. Szombaton megadta magát. Az új számláló akkor, több mint 17-et mutatott. Becslésem szerint azóta tettem 15 -km.-t + 208 = 240 km. Vagyis eddig ennyit tettem meg. Összesen! Ami nem olyan rossz, annak fényében, hogy áprilisban, nem sok időm volt hajtani. Még 1777 km.-t  kell megtennem, hogy elérjem a 2017-et! Úgy tűnik, hogy minden hétre jut valami akadály, ami hátráltatni akar...de nem nagyon izgat! Szeretem a kihívásokat. Szeretek küzdeni. 

Aki teheti bringázzon! A következő beszámoló, szintén jövőhét vasárnap  este lesz! :) 

Lájkold a Vérvörös Blogot itt: https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

 

Kokas Bálint 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr9712470049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chubbie 2017.05.02. 02:53:30

Bálint telón a gps és egy app ami rögzít...a km órák kevésbé megbízhatók plusz időjárásfüggők sztem a tied is zárlatos lett
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása