Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. november 01. 19:44 - Kokas Bálint

Célom 2017! 8. rész: Közel a vég...

Hűha. Nagyon sok idő telt el az előző " Célom 2017" bejegyzésem óta! Ez nem azt jelenti, hogy letettem a bringát, és megfeledkeztem a kihívásomról. Ugyanolyan elszántsággal tekertem, csak éppen nem posztoltam ki nektek hetente, hogy épp hol is tartok. Ennek több oka is volt, van! 1.Sűrű nyaram volt,: össze-vissza voltam 2. Rájöttem, hogy nem kel hetente posztolnom, elég ha csak számolom a kilométereket, mert ha majd összeadom, rácsodálkozhatok, hogy "jé, már itt tartok?" 3. És igen: nagyon hanyag voltam, vagyok a bloggal! Szánom-bánom, de ez az évem így is elég zsúfolt. Mivel ez csak egy blog, és nem egy  tipik' hivatalos Origo vagy Index oldal, azaz nincs fejvesztés, ha X ideig semmi nem kerül fel rá, nem baj, ha nem írok. Persze, most lehet azt mondani, hogy csak magyarázkodom. A lényeg az, hogy nagyon szépen megtoltam a korábbi számokat, és már tényleg nincsen sok hátra a célig!  

Aki nem tudná:  célom az, hogy 2017 december 31.-ig letekerjek 2017 km.-t. Tudom, hogy éves szinten ez nem akkora nagy táv, de nem akartam irreálisan nagy célt kitűzni magam elé!

Az előző rész itt olvasható vissza: http://eleg007.blog.hu/2017/06/18/celom_2017_6_resz_passzivitas_mesterfokon

4,5 hónap telt el azóta, hogy erről írtam. Több apró változás is történt az életemben, a bringázás mégis továbbra is nélkülözhetetlen maradt számomra. Tekertem nem egyszer fagyban, esőben, szélben, jégben, napsütésben. Hatalmas távolságokat nem tettem meg. Nem tekertem fel például Budapestre, és Győrig se mentem el. Nyíregyházán lakom, csak  városomban keringtem. Nem egyszer kaptam defektet, nem egyszer mentem át a piros lámpán, nem egyszer jöttek ki elém az emberek úgy, hogy majdnem baleset lett a vége. A kilométer számlálóm feladta a harcot: elhagytam a kerékre rögzített mágnest, így feljegyzéseimből tudom, hogy mi hány kilométerre van, illetve az interneten is van olyan oldal, ahol ki lehet számolni a megtett távolságot. Jobb lenne, ha egy kilométerórával végig tudtam volna tolni az egészet, de ez van. Ha így is alakult, akkor sem adom fel! 

Most jöhet a lényeg! 2017. október 31.-ig 1690 km.-t tettem meg! Szép szám: év végére meg is vagyok! Más kérdés, hogy rá fogok fagyni a bringára, olyan hideg kezd lenni....Most már csak 327 km.-nyi van hátra, ami igazán kevés. Reményeim szerint, december elejére végzek is, és már 2017-et írhatok! 

Hamarosan újabb eredménnyel jövök! Még idén, ígérem! 

Lájkold a blogot: https://www.facebook.com/vervorosblog/?ref=br_rs

Kokas Bálint

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr4713138978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chubbie 2017.11.01. 19:53:55

Bálint, telefonon van alkalmazás, amivel tudod követni.... ( endomondo, runtastic, és többi...)
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása