Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. június 18. 23:36 - Kokas Bálint

Célom 2017! 7. rész: Passzivitás mesterfokon

Na, üdv a blogon, újra! Mielőtt még bármit is leírnék, egy bocsánatkéréssel kell kezdjem! Hetek óta elhanyagolom, elhanyagoltam  a blogot, és lassan már azt hihetnétek -jogosan!- hogy be is zártam kapuimat! De nem! Nem hagytam ott írói hajlamomat: számtalan cikket tudtam volna, tudnék írni, de tényleg nagyon sűrű napokat, heteket élek! Egy példával szemléltetve: általában a négyszáz oldalas könyveket három-négy nap alatt kivégzem, ám ezúttal, kereken tíz napja olvasom,  Paula Hawkins új regényét, a Víz mélyén-t! Pedig A lány a vonaton a tavalyi év egyik legjobb könyve volt, és az írónő második regénye is ugyanolyan jó, mint az!  Fontosabb elfoglaltságaim is vannak, illetve mostanában máshol járok! 0

Oké: tudom, hogy a fenti sorok senkit nem érdekelnek, mert úgyis a  konkrét számokra vagytok kíváncsiak. Haladok. A bringázásból is lejjebb  vettem ( csak a kötelező köröket tekerem le, amikor dolgozni megyek kb.) sőt! Nem egy hétvégét hagytam ki, mert itthon se voltam. 

Aki nem tudná: a célom az, hogy 2017 december 31.-ig letekerjek 2017 km.-t. Tudom, hogy éves szinten ez nem akkora nagy táv, de nem akartam irreálisan nagy célt kitűzni magam elé!

Jelen állás szerint a kilométerórámban megint lemerült az elem, de mivel már kiszámoltam, hogy mi merre, mekkora távolság, nem igazán zavar! 

Az előző bejegyzés óta (amit itt olvashatsz:  http://eleg007.blog.hu/2017/05/31/celom_2017_6_resz_felezer) mintegy 82 km.-nyi távolságot tekertem össze. Ez rohadt kevés. Passzivitás mesterfokon...  De mégis, elegendő ahhoz, hogy haladjak előre. Csigatempóval, emiatt kicsit magamat mardosva, de közeledek 2017 felé! Mert matekozzunk csak ( úristen , de perverz ilyet írni 23:19- kor :D ) : jelenleg 587 km.-t tettem meg. 2017-ből-587=1430 km. van hátra! És még van majdnem fél évem....Nem izgulok! Nem kell széthajtanom magam! Behúzzuk ezt az évet!

Aki teheti bringázzon, aki nem...az is! Ígérem, hogy egy kicsit aktivizálom magamat, és hamarosan jönnek új cikkek a blogra! Hamarosan lesz egy nagy bejelenteni valóm is, Vérvörössel kapcsolatban...de faggatni nem ér! 

Esetleg lájkoljátok a blog facebookos oldalát: https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

Legyetek jók! 

Kokas Bálint

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr8412604615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása