Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. május 31. 23:57 - Kokas Bálint

Célom 2017! 6.rész: Félezer

Úristeeen....nagyon le vagyok maradva a bloggal! Mentségemre legyen mondva, hogy hétvégenként az utóbbi időben otthon se voltam. Hétköznap meg van más teendőm...meg oké: lusta vagyok! Ettől függetlenül azonban, eseménydús napokat tudhatok magam mögött, de...á, nem itt fogok az életemről ömlengeni! Egyrészt mert hosszú lenne, másrészt, mostanában egyre jobban kedvelem a rövid bejegyzéseket. IGEN! Írni is lusta lettem....! 

Ami azonban ide tartozik! Ugye rémlik mi a célom? Letekerni 2017 km.-t 2017 december 31.-ig! Vagyis több célom van eddig a dátumig persze, de azokat majd talán máskor, egy másik posztban árulom el (Basszus, tényleg neki kéne álljak gyártani a cikkeket, egy csomó témám lenne!). A lényeg: a legutóbbi poszt óta, majdnem egy hónap telt el ( valaki állítsa már meg az időt könyörgööm!!!) a cikk 5.része itt olvasható vissza : http://eleg007.blog.hu/2017/05/08/celom_2017_5_resz_nagyon_rovid_bejegyzes

Mivel párszor lenullázódott a számláló ( nagyon ki is akadtam ám!) , ezért  a különböző jegyzeteim segítségével tudom, hogy hol tartok. Az utóbbi két hétvégén nem volt alkalmam tekerni, így meglehetősen kevesebbet tudtam előre haladni a vártnál, de azért még így se vagyok annyira rossz: eddig összesen - 2017 május 31-ig- 505 km.-t tettem meg. Ez több, mint félezer. Ami azt jelenti, hogy már csak...na jó: számolja ki  valaki, hogy még mennyit is kell tekernem a végső célig!! Esküszöm, ma már nem tudok se számolni, se gondolkodni....passzív vagyok ma....fogjuk az időjárásra!   

Sportoljatok sokat, menjetek a természetbe, és bringázzatok!

További cikkekért lájkold a blogot : https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

Kokas Bálint

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr4512556503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása