Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2022. január 12. 17:22 - Kokas Bálint

VÉRVÖRÖS BLOG-(Újra)indítás- Visszatérés

Sziasztok!! :)

Napra pontosan 3 éve írtam utoljára erre a blogra! Sokan nem értették anno, hogy miért függesztettem fel, sokan kérdezték, hogy vissza fogom e hozni - több levelet is kaptam ennek kapcsán-de senkinek nem adtam egyértelmű választ, hiszen magam se tudtam eldönteni, hogy mi lesz ennek a blognak a sorsa. 

Először is tisztázzunk néhány dolgot! A blog nem azért szűnt meg, mert nem volt rá igény! Az olvasási mutatók több cikknél is tízezer felett jártak, járnak, tehát semmiféle bukásról nincs szó! Egyszerűen csak én éreztem azt, hogy a blogolást pihentetnem kell. Kicsit kezdtem belefásulni már: nehezebben találtam témákat, nem lelkesedtem egyetlen cikkem iránt se. Márpedig, ha valaki blogot vezet, az a minimum, hogy az író szeresse vezetni. Megújulásra volt, lett volna szükség. Design tekintetében ez sikerült is, viszont belül én már temettem az egészet! Ugyanakkor elkezdtem egy másik blogot is (Értem Blog), de nem kaptam tőle szikrát, noha pozitívak voltak a visszajelzések! De nagyon sokszor hangoztatom: az ember elsősorban önmaga miatt ír, mert benne van valami mondanivaló, ott van a vérében...Ha ez másoknak is tetszik, ha az Olvasót is el tudja ragadni, az csak pluszpont.Persze a versírásnál ez más ( 2004-óta írok verseket!): ott ér valami impulzus, van egy múzsád, leülsz egy percre, koncentrálsz...és annyi! Nem egy időigényes dolog. A blogolás ezzel szemben macerásabb. 

2019-ben elkezdtem egy új tini-krimi történetet a Megérzés- Kezdetek-et, ha már írta hosszabban azzal foglalatoskodtam. Adódik a kérdés: hol a regény....mert azt bárki mondhassa, hogy ő írt, csak éppen nincs eredménye, igaz? Nyugi, lesz! Apropó regény! 2015-ben kezdtem el a Vérvörös- Ne higgy Benne! c. sztorit megírni (ennek vázlatai vannak a blogra felpakolva, és emiatt is viseli a blog a Vérvörös nevet!)-érkezik majd az a történet is: kiadót keresek...illetve Vérvörös még jócskán átdolgozásra szorul! Hogy ki Vérvörös? Egy regénybeli hősnő: de már nem múzsa! Gondolkodtam azon, hogy átkeresztelem a blogot, de semmi értelme nem lenne. Ez már így marad, de azt nagyon szeretném kijelenteni: a névnek semmiféle politikai vonatkozása nincs! Nem is akarok politikával foglalkozni! A regény főszereplőjének volt vörös haja (úristen, milyen rég volt!), nem kell ezt túlmisztifikálni! 

Három év eltelt az utolsó cikk óta: rengeteg dolog megváltozott azóta! Én is, körülöttem a világ is. Egyrészt a Covid átírta az életünket, másrészt pedig...naponta változunk, nem? Évekkel ezelőtt ez a blog elég színes tematikával rendelkezett, többnyire szubjektív szemlélettel. Ezen a struktúrán, nem is szeretnék változtatni...de ígérem, hogy nem nyáltól csöpögő, siránkozás lesz...legalábbis igyekszem! :) 

"Új év, új élet!"- mondják. Abszolút pozitív vagyok...mármint nem covidos! Mindenesetre kipihentem 2021-et: meglehetősen sűrű év volt! Hogy mit hoz az idei év azt nem tudni,de egy jó tanács: ne görcsöljünk semmire nagyon, éljünk a lehetőségekkel, és maradjunk azok, akik vagyunk! Hopsz, ez már három tanács...de sose voltam jó a matekban, sorry! Ami pedig a blogot illeti: sorozatkritikák (Pl. Nyerd meg az életed!, A nagy pénzrablás) biztos, hogy lesznek. Szeretnék továbbiakban komoly témákkal is foglalkozni, ami mindenkit érint(het).  Meglátjuk mire jut idő!   

 

Vérvörös Blog a Facebookon is:  https://m.facebook.com/vervorosblog/?paipv=1

Kokas Bálint

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr8216811160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása