Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. április 23. 22:37 - Kokas Bálint

Célom 2017! 3. rész: Szétázásból jeles!

A célom az, hogy 2017 december 31.-ig, 2017 km.-t tegyek meg  kerékpáron. Ide kattintva olvasható az előző hét eredménye: http://eleg007.blog.hu/2017/04/16/celom_2017_2_resz. Harmadik hete számolom letekert útjaimat  (egészen pontosan, április 7.-én vágtam bele) és szinte egyértelmű, hogy sikerül teljesítenem ezt a távot, de az elmúlt hét után, már nem merem azt állítani, hogy ez olyan simán fog sikerülni. 

Iszonyatosan hideg, csapadékos idő köszöntött ránk, országszerte. És még boldog lehetek, hogy Nyíregyházán nem esett a hó. Nagyon durva, hogy ballagás közeledtével erről kell hírt adni, de több helyen, nem is kis mennyiségű hó hullt. A városomat ez  ugyan elkerülte, de számtalan természeti tényező tartott vissza attól, hogy bicajjal menjek bárhova is. Egyrészt tényleg nagyon hideg lett hirtelen. Másrészt elég erősen esett is az eső. Harmadrészt a szél is fújt. Negyedrészt pedig, mind a három természeti tényező, egyszerre volt jelen. Hidegben, esőben és szélben, egy mazochista ül fel csak kerékpárra....hát jelen! Én megtettem! 

Hétfőn ugyan busszal közlekedtem, de kedden már eltökéltem, hogy akkor is bringára ülök, ha ronggyá ázom. Így is tettem, szét is áztam. Onnantól kezdve ismét a buszmegállóban álltam az elkövetkező két nap reggelén. Idegesített is eléggé, hogy emiatt lemaradásban leszek, ám sajnos a körülmények áldozata lettem! Gyorsan hozzá is tenném, hogy ezen a héten se volt nagyon időm  csak úgy bringázni, tehát mindenképpen hátrányban éreztem magam, ezen a téren. ( A jövő héttől már más helyzetben leszek, hála a kicsivel több szabadidőmnek!). Hétvégén két napból, kétszer áztam szét. Furcsa mód, pont akkor kapott el a rossz idő, amikor éppen úton voltam. Szóval azon kezdtem agyalni, hogy mi van, hogyha csak az én fejem felett van direkt egy esőfelhő, mert mondá az Úr: NE BICAJOZZ, EMBER! 

18077338_1384003851646225_3079246858986803862_o.jpg

Az eheti teljesítményem, nem meglepő módon siralmas lett. Az előző hetet 103.3 km.-el zártam ( és összesen mintegy 82 km.-t sikerült megtennem!), és hiába terveztem úgy, hogy mostanra meglesz a 200. kilométer, sajnos jelenleg 155.3-nál tartok. Vagyis az kereken 52 km hét nap alatt! Ez pedig iszonyatosan kevés...Szánalmas...

Év végéig 1862 km. van hátra még. A cikk első részében azt írtam, hogy a kitűzött cél, simán elérhető. Ha ez a tendencia folytatódik a következő hetekben is...hát lesznek kétségeim!

Bízom benne, hogy újra  jön a szép idő, mert ha nem, akkor szakadó esőben leszek kénytelen letekerni a távolságot. És nem fog érdekelni, ha szétázom. Teljesíteni akarom a kihívásomat..és ha már szétázásból jelesre vizsgáztam a héten...nem mindegy, hogy ázok e, vagy nem?

Aki teheti bringázzon! A következő beszámoló, szintén jövőhét vasárnap  este lesz! :) 

Lájkold a blogot itt: https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

Kép forrása: saját

Kokas Bálint

 

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr6912448909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása