Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. április 16. 22:58 - Kokas Bálint

Célom 2017! 2 rész: A folytatásban

Hát eljött ez a nap is! Pontosan egy hete írtam arról, hogy vettem egy kilométerórát a bringámra és a célom az, hogy megtegyek 2000 km.-t, 2017 december 31.-ig! ( Ide kattintva olvasható az a cikk: http://eleg007.blog.hu/2017/04/09/celom_2000_1_resz_az_elso_tekeresek. Először 2000 km.-t tűztem ki célul, de aztán egy kedves, de távoli rokon tanácsára 2017-re tornáztam fel a számokat. Ha már 2017-et írunk, akkor nyomjunk le ennyit is!  

Ismét kevés időm volt bringázni. Mint azt korábban írtam, dolgozom és egyéb teendőim is vannak, így nagyrészt csak a munkahelyem, és az otthonom közt tekerek. Nagyrészt. Pénteken azonban -ünnep lévén- többre is volt időm, így kitekertem a Nyíregyháza Sóstóra, ahol az erdőben tettem egy nagy kört, majd egészen a Krúdy Teraszig elmentem . Megkerültem tavat is, ami abszolút nem mondható kicsinek! Itt a szép idő, rengetegen voltak a szabadban, nem lehetett csak úgy cikázni! Természetesen hétvégén sem hagytam ki néhány kört. 

eee.jpg

És akkor jöjjenek a konkrét számok!

2017 április 9.-én, 21.7 km.-t mutatott a mérő kijelzője, most 103.3 km.- nél tart. Ami annyit jelent, hogy mintegy 82 km.-nyi távolságot tettem meg ezen a héten. Kicsivel többet szerettem volna kihozni magamból, de ennyire futotta. Viszont, már csak 1914 km. van hátra! Úgy tűnik, hogy ez augusztusra meg is lesz, tehát simán eltudom képzelni, hogy év végére, akár 3000 km.-t is letekerek! 

Jövőhéten újabb eredményekkel jövök! Bringázzatok ti is! :) 

Kép: saját

Vérvörös Blog a facen: https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

 

Kokas Bálint

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr4212424229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása