Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2018. október 14. 20:44 - Kokas Bálint

Vérvörös Blog- Az olvasottságról, plusz egy új történetről!

Lassan öt éve vezetek blogot. Eleinte Elég Blog néven kezdtem, de aztán Vérvörös blog lett a neve. Erről itt olvashattok bővebben: https://eleg007.blog.hu/2016/10/17/eleg_blogbol_vervoros_blog-_haladni_kell_a_korral

A cikkek témáit illetően, mindig igyekeztem változatos lenni, maradni: nem szeretem, ha valami ugyanolyan. Kell a változatosság! Többnyire könnyed témákat hozok ( média, sorozatok, mindennapi élet, stb...)  de ugyanakkor kell a súlyosabb hangvételű cikk is ( oktatásügy. erőszak, stb..), mert az ember megpróbál reflektálni a világban történő eseményekre, valamilyen formában. 

Sokszor megjegyezték, hogy írhatnék több cikket is, nem csak heti, vagy havi egyet...de néha heti hármat is írok, csak halkan megjegyzem! :) Jó lenne mindennap cikket írni, de igazából feleslegesnek tartom! Nem akarok ismétlőcsatorna lenni, nem akarok más portáltól átvett anyagot közölni. Oké, hogy téma mindig van, de nem mindegy, hogy mi, plusz elég sok dologba benne vagyok, nem sok idegzetem marad már blogolni. Ennek ellenére, igyekszem! 

Vérvörös regény? Nyugi, lesz és jön, egyenlőre nem akarok róla beszélni! Türelem! ( Van olyan író, aki 10 évet várt arra, hogy kiadják a könyvét, nekem nem kell annyi majd) Viszont: ha már regény, akkor elárulok valamit: hónapok óta agyalok egy új történeten! Pár napja el is kezdtem írni. Az lesz a címe, hogy Megérzés. Ami pedig külön érdekessége lesz a történetnek, hogy szemben a Vérvörössel, ez tényleg igaz történet alapján íródik. Az én történetem alapján. Lehet, hogy a következő kijelentésem bosszantó lesz, de a Megérzést nem fogjátok itt a blogon olvasni! De bízzunk benne, hogy ott lesz mellettetek a könyvespolcon, jövőre! A történetről megint nem mondanék semmit...tudom, tudom, aljas vagyok! :) 

Vissza a blogra egy kicsit! Sokan kérdeztétek, hogy milyen statisztikákkal bír a blog:

5 év alatt 268 bejegyzés 

És íme a Top 10-es lista, amiből kiderül, melyik az a cikk, amire a leggyakrabban rákattintottatok! 

blog.png

 

Köszönöm szépen, hogy olvastok: ha pedig nem, azt is! :) 

Több mindenről is tudnék még írni a blogot illetően, de ennyi fért most bele.  Megpróbálom nem hanyagolni az oldalt....sajnos, elég gyakran megesik! 

Aki nem lájkolta még a Vérvörös Blog faces oldalát, itt teheti: https://www.facebook.com/vervorosblog/

 

Szép estét! 

 

Kokas Bálint

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr2314301513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása