Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2018. július 06. 11:22 - Kokas Bálint

PRIDE-Meleg vagyok, ments ki innen!

Holnap, vagyis július 7.-én ismét Budapest Pride! Amit egyébként már 1993-óta megtartanak, valamilyen címszó alatt, valamilyen formában! Nem hiszem, hogy valakinek el kéne magyarázni, hogy miről is van szó, de azok kedvéért, akiknek agyában úgy él ez a rendezvény, hogy "buzifelvonulás" pontosítanék: tévedés, ez nem "buzifelvonulás". Egy esélyegyenlőségi felvonulás ez, ahol végre figyelmet kapnak azok is, akiket amúgy csak lefricskáz a társadalom, mert a saját neméhez vonzódik, vagy biszex, transzvesztita. Sajnos, az utóbbi években többnyire csak sárdobálást kap az, aki például meleg. Kijelentik, hogy az beteg, vagy takarodj innen, a ku...va anyád! Egy kérdésem van: nem mindegy az, hogy ki-kihez vonzódik, ha éppenséggel egy jó emberről beszélünk. Amúgy is magyar sajátosság a másik leoltása, de azt gondolom, hogy mindenféle negatívum, ami a mássággal küzdőket éri, teljesen felesleges, alaptalan. Ki nem szarja le, ha éppen X a saját neméhez vonzódik, ha boldog? Nem az a lényeg, hogy valaki boldog legyen? Tudja mindenki, hogy elég nehéz ma (meg)élni ebben a világban: munka, munka, megfelelési kényszer, határidőkhöz való kötés....nyolcezer dolog van, ami miatt az ember alapból stresszes! Miért tetézzük ezt azzal, hogy lefikázunk valakit, csak azért, mert Ő meleg leszbikus, biszex, vagy épp transzvesztita? Holott már az ősidők óta jelen van ez a tényező: igen, vannak emberek, akik a saját nemükhöz vonzódnak, vannak akik mind a két nemhez, és vannak akik nőnek öltözve érzik jól magukat, pasi létükre (vagy fordítva). Az ókorban természetes volt ennek elfogadása, sőt totál hétköznapi. Ma nem az. Ma a többség elítéli, ha valaki nem a megszokott irányba tart, a nemiséget illetően! Miért?

Az ok talán az lehet, hogy nem egyszer úgy kapunk képet egy melegről, mintha egy ripacs lenne. Köszönet érte a médiának: a melegeket kényesnek, hisztisnek, vagy bolondnak beállító filmeknek, sorozatoknak. De ez egy rohadt nagy tévhit! Nem egy meleg ismerősöm, barátom van, szóval bizton állíthatom: a többségük nem ripacs! Sőt! Nem egy srácnál, konkrétan az állam leesett, amikor elmondta, hogy ő az...én álmomba se gondoltam volna! És nem zavar(t): nem az alapján alkotok véleményt valakiről, hogy melyik nemhez vonzódik, hanem, hogy hogy viselkedik, milyen ember!    

Kapcsolódó kép

A transzokkal ugyanígy vagyok. Nem eggyel találkoztam...Nőnek hittem őket, és kiderült, hogy nem azok. De van ilyen ismerősöm, akire felnézek, és akárhányszor találkozok vele, engem elvarázsol a személyisége! Persze, valahol bosszantó,és átvágva érzem magam, hogy először megnézem mint nőt...aztán megtudom, hogy nem az...de aztán rájövök, hogy nem akkora baj ez! Csak a tudatom természetesen azonnal módosul, hiszen én nem vagyok meleg! Bár valljuk be, furcsa dolog ez a tudat is. milyen könnyen máshogy nézünk valakire, ha megtudunk róla valamit? Aztán magamban felteszem a kérdést ln is, hogy "Úristen, most akkor én meleg vagyok?" Napokig foglalkoztatott ez a kérdés, hogy őszinte legyek! Holott már hosszú ideje, egy lányba vagyok szerelmes ( ő biztosan lány, bár mostanában nem tudok rajta kiigazodni, és igen eltávolodtunk egymástól...remélem, hogy nem növesztett péniszt azóta :D), aztán ugyanoda lyukadok ki ezzel a kérdéssel kapcsolatban: nem, nem vagyok meleg, csak nem vettem észre, hogy X nem nő, hanem pasi. Leegyszerűsítve: hogy töke van a menyasszonynak!

Szóval, összegezve: legyünk elfogadóbbak! Merjük felvállalni (ön) magunkat, mert anélkül, esélytelen az életben maradás. Vagy, Kedves Olvasó! Te tudod, hogy a körülötted élő, melletted ülő embertársad kihez vonzódik? Lehet, hogy akit annyira kedvelsz, több éve meleg, vagy transz? Mennyiben befolyásolná az érzelmeidet az, ha megtudnád, hogy...? Vagy: talán te is meleg vagy? Talán évek óta titkolod? Talán hánysz a társadalomtól, hogy elítél, és belül ordít a lelked: Meleg vagyok, ments ki innen!

 

3...2...1...Válaszolj magadban, csöndesen: Te, melyik nemhez vonzódsz?

 

Kép forrása: 

https://clutch.ua/deti/razvitie/issledovanie-schastlivy-li-deti-v-odnopolyh-semjah

Vérvörös blog, a Facebookon is: www.facebook.com/vervorosblog/

Kokas Bálint    

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr514097057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása