Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. április 09. 23:06 - Kokas Bálint

Célom: 2017! 1 rész: Az első tekerések

Aki ismer az tudja, hogy nagyon szeretek bringázni! Egyrészt nagyon jó kikapcsolódásnak tartom, másrészt egészséges, harmadrészt pedig, hamar eljutok oda, ahova szeretnék! Talán hétévesen ültem fel először kerékpárra (akkor még négykerekűm volt), azóta pedig beleszerettem. Mostanában ugyan kevés időm van tekerni, de ha tehetem, a munkahelyemre például már azzal megyek! Bízom benne, hogy hamarosan  több szabadidőm jut rá, ugyanis kitűztem egy célt magam elé. Pár nappal ezelőtt vettem egy kilométerórát, és az a célom, hogy 2017 december 31.-ig 2017 km.-t tegyek meg. Ha több lesz, az csak jó! Mostantól minden vasárnap este, itt a Vérvörös Blogon fogok beszámolni a héten megtett távolságról! Meglátjuk, hogy év végén mennyit mutat a kis mérőeszközöm kijelzője! Elsőre azt mondom, hogy  behozható a dolog! 

Első hét

2017  április 7.-én vettem az eszközt. 13:30-től mér.  Az eddig megtett utam: 21.7 km. Vagyis két és fél nap alatt sikerült majdnem 22 km-t tekernem!

Lehetett volna több is, de zsúfoltak a napjaim, mint írtam kevés időm van most csak úgy bicajozni.De mindenkinek nagyon javaslom! :) 

Jövő héten, újabb eredménnyel jövök! :)

 Addig lájkold a Vérvörös Blog facebookos oldalát itt: https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

 

Kokas Bálint

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr812413449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása