Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2014. április 07. 17:39 - Kokas Bálint

Választások Mónika Show módra!

 Tegnap április hatodikán megtörtént a csoda: Magyarország választott. Akarom írni megtörténhetett volna a csoda, merthogy választottunk, de nem hiszem, hogy jól. – Előre is elnézést a kormánypárti szimpatizánsoktól! Röviden: marad a FIDESZ. – A szavazatok mintegy 44, 54% -át nyerte meg. Ezúton gratulálok a népeknek! Ezt akarta a többség, tessék, lehet örülni. Ha nagyon obcén szeretnék lenni azt írnám, ahogy az Alvin és a mókusok nevű zenekar énekli: „ Szoptunk már, kibírunk még néhány évet” Hoppá, bocsánat, - Csak akkor ne sírjon senkinek a szája, hogy szar az élet. Megjegyzem:  tök mindegy melyik párt nyert volna, akkor is szar lenne minden. Ez van: éljen a magyar mentalitás, hogy semminek sem tudunk örülni!

válastr.jpg

Valahol már lehetett tudni a kampány elején, hogy a FIDESZ nyerni fog- aki követte a politikai posványságot, azt nem érte meglepetés. Engem az lepett meg inkább, hogy az ÖSSZEFOGÁS még csak meg se közelítette országosan a 44%-ot. Egészen pontosan 25,99%-ot produkált- és 5 párt fogott össze!!!  Lehet hibákat keresni, van is elég, de azokra most nem térnék ki. Ami viszont az abszolút meglepő lehetett sokak számára az az, hogy a Jobbik nem egy választási körzetben a 2. lett, vagyis megelőzte Mesterházyékat. – Országosan amúgy 20,54%-ot produkált- ami elég szép teljesítmény, pláne, hogy  senkivel nem lépett koalicióra…meg semerre se!

Na és akkor ne feledjük az LMP-t! – Talán jobban tették volna, ha anno nem szakadnak ketté,  vagy talán épp emiatt, de épp hogy bekerülhettek a politika levesébe a maguk 5,26%-ával.

Nem akarom elemezni a történteket, nem is nagyon az én területem, a tények egyértelműek: Orbánnak megint sikerült.  Lehet sokan köpködtek rá, lehet hogy a fél ország havi 48 ezerért strihel, lehet hogy nagy pofával azt mondtuk: bukni fog, de így is magabiztosan megvan az a 2/3.  Hogy mi lesz ezután? Nem tudom: lehet, felhúznak még egy focipályát ( bár egy uszodának jobban örülnék).   De már hasztalan utálkozni, krákogni, bele kell törődni a dolgokba, élni kell a hétköznapokat és vigadni, hogy tavasz van. Na meg vegyük tudomásul. hogy honfitársaink ŐT akarták. Lehet, hogy a kormányt szidó szomszéd is Orbán mellett voksolt, sose tudni. Olyan ez valahogy, mint a Mónika Show: mindenki szidta, de mégis mindenki nézte. Popcornt elő, kezdődjék a műsor!

 

Kokas Bálint

 

 

 

 

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr365976744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lavór 2014.04.08. 13:38:38

Mitől érte volna el az Összefogás a 40 százalékot? hiteltelen, korrupt emberekkel a kirakatban? Inkább az a szomorú, hogy értelmesebb alternatíváktól vonták el a szavazókat. Az otthonmaradottak meg sunnyogjanak csak tovább otthon vonyítva, senkit nem érdekel majd a nyomoruk.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.08. 13:59:35

"Egészen pontosan 25,99%-ot produkált- és 5 párt fogott össze!!!"

abból az 5ből legalább 3 (fodorliberálisok, együtt, pm) olyan, mint a kdnp, csak papíron van meg...

micsoda? 2014.04.08. 14:01:26

Gratulálok a sok nyugdíjasnak, máris megkapták jutalmukat a szavazásért. Csak eddig kellettetek, emelés, nuku. "Kisebb /reál/ nyugdíjemelések jöhetnek". Hányinger!

Ad Dio 2014.04.08. 14:08:10

"Ezúton gratulálok a népeknek! Ezt akarta a többség, tessék, lehet örülni."

Te ezen a bolygón élsz? Nem EZT akarta a többség, hanem a MÁSIKAT NEM. Jelenleg egyszerűen a Fidesz volt a legkisebb rossz a többség szemében. A nép olyan amilyen, de ez mindenhol így van. A piac törvényei szerint hibázni viszont csak a kínálati oldalon lehet. Úgyhogy ott tessék elemezgetni. Vagy még inkább, ott sem. Fejezet bevégez, könyv becsuk. Új lap, új téma.

ErrOr 2014.04.08. 14:08:34

Azért azt tisztázzuk, hogy a választók a változás mellett szavaztak, csak nem kétpárt rendszer van, ezért nem lett váltás. De akárhogy is nézzük, a választók 55,46%-a a változásra szavazott.

Giskard07 (törölt) 2014.04.08. 14:10:05

Én is csodálkoztam, hogy az baloldali katyvaszték nem ülte meg ennek a 25%-nak is a gyomrát. Mit meg nem adnék, hogy '18-ban végleg kihulljanak.

A baloldaliság egy külföldről ideimportált 'világ', ezért nem is az adott nemzet érdekeit szolgálja. Idővel ez a 25% is talán rájön erre.

Vasárnap esti indexes (!) hír: az izraeli nagykövet megérkezett az mszp székházába. >>> nem is értem mi keresnivalója volt ott a Magyarországi választások estéjén. Ez a szégyen, s nem a Jobbik.

Kivlov 2014.04.08. 14:15:16

@ErrOr:
ja, változásra. max listán.
egyéniben meg 90%-ot vitt a fityisz. :D

Balt 2014.04.08. 14:16:51

"az ÖSSZEFOGÁS még csak meg se közelítette országosan a 44%-ot. Egészen pontosan 25,99%-ot produkált- és 5 párt fogott össze!!!"

Az az 5 párt először is csak (legfeljebb) 3, az abszolút értékben 5 meg úgy jön ki, hogy 3-2. :) (Arra célzok, hogy Gyurcsány önmaga sok-sok százalékot visz, ez tutifix.) Fodor meg leginkább 0.

A 2x 44% mellett a Jobbiknak és az LMP-nek ugyancsak kapaszkodnia kellene a bekerülésért (utóbbinak mondjuk így is), de az előbbit ugye nem feltételezte senki.

Balt 2014.04.08. 14:17:27

@micsoda?: Csak a címet olvastad, ugye?

♔bаtyu♔ 2014.04.08. 14:17:50

Én örülök. Hogy a cigány közmunkás, aki most a segélyért eltakarítja a saját piszkát nem örül, azt magasról leszarom.

Balt 2014.04.08. 14:20:49

@ErrOr: Lószart, mama!

Álljunk meg egy pillanatra az M. Attila és társai által elkövetett csoportos inszinuációt elemzendő:

"Aki otthon marad, Orbán Viktorra szavaz"
Mesterházy: Minél többen menjenek el szavazni!
www.168ora.hu/landingpage/mesterhazy-minel-tobben-menjenek-el-szavazni-124634.html

Tehát az alig egy hete általatok prezentált matek a fentiek értelmében úgy néz ki, hogy 44,45+38,64=83,09%

:)))

ErrOr 2014.04.08. 14:21:10

@Kivlov: Ha összedobálod a leadott szavazatokat, ritka az 50%+1et elért fideszes. Ha kétpárt rendszer lenne, fideszék mentek volna ellenzékbe. Kár azt kommunikálni, hogy az emberek a helyén akarják tartani a fideszt, mert ez kamu.

ErrOr 2014.04.08. 14:24:02

@Balt: általam ugyan nem, M. Attilát O. Viktort és az elmúlt 24 évben valaha is kormányzó tagjait elzavarnám jó messzire egy kőbányába.

Kivlov 2014.04.08. 14:25:48

@ErrOr:
ha kétpárt lenne?
honnan tudod? szerinted a jobbikos szavazó az mszp-re szavazott volna akkor? vagy a fideszre vagy el sem megy. ergo ugyanúgy cumi van a vörösöknek.
Amúgy meg 2002ben nem zavart, hogy a fityisz kapott több szavazatot és mégis a maszop kormányzott a zs-kel? :D

ErrOr 2014.04.08. 14:33:18

@Kivlov: ennyire azért ne legyen már bonyolult, 2,2 millió ember szavazott arra, hogy a fidesz maradjon, 2,5 meg arra, hogy bárki más csak ők ne. Így értettem a kétpártiságot.

Kowalski76 2014.04.08. 14:35:09

@♔bаtyu♔: Hasonlokepp. A baloldal a ketkulcsos ado visszaallitasaval kampanyolt ami nekem adoemeles lett volna, mert zavarna hogy nem nyertek. Szivattak eleget 8 ev alatt szivjon ugyanannyit a masik tabor is.

Kivlov 2014.04.08. 14:40:03

@ErrOr:
csak tudod, a szavazás nem arról szól, hogy kit nem akaruk, hanem arról, hogy kit akarunk!
Tehát nem az győz, aki ellen X szsvazat érkezett.
"ennyire azért ne legyen már bonyolult"

Kivlov 2014.04.08. 14:43:40

@ErrOr:
továbbmenve a logikádon: a választók 75%-a nemet mondott a maszopra, 80%-a a jobbikra, 95%-a az elempére és csak 55%-a a fityiszre. :D

ErrOr 2014.04.08. 14:49:35

@Kivlov: leegyszerűsítve, 45% elégedett a kormánnyal 55% nem. Ezt próbáltam illusztrálni a kétpárt rendszerrel is. 4 éve ez 20% elégedett 80% nem volt.

Kivlov 2014.04.08. 14:52:15

@ErrOr:
lényegtelen. a lényeg a mandátumok száma.

ParaBello 2014.04.08. 14:53:28

@Andriska07: Azt sem tudod, hogy mitől lesz vmi vagy vki "balos", csak jártatod a szádat. :)
És szajkózod a hírtv-s meg a nemzetes zsolozsmát.
"Élj vele boldogan, áldásom rá" :)

HavasiG 2014.04.08. 15:10:37

Nem örülök, hogy a Fidesz marad, de bevallhatjuk, hogy az Összefogás nem sok semmit tett a választások megnyeréséért. Ha utóbb megnézzük azt is, hogy kik kapnak náluk mandátumot - örök kedvencem Korózs Lajos, akit körülbelül 12 éve senki sem választott meg semmire mert pont ennyit ér - biztos vagyok benne, hogy csak egy újabb elcseszett 4 év lett volna, amikor a Fidesz naponta háromszor húzza őket karóba, ők meg csak pislognak és próbálnak okosan nézni, hogy "most csúnyát mondtak ránk?". Mindezt Mesterházyval az élen...

Giskard07 (törölt) 2014.04.08. 15:20:47

@ParaBello: nagyon jól tudom, körül vagyok véve a hozzád hasonló gondolkodásúakkal rendesen. Nekik is ugyanúgy "zsolozsma" a nemzettudat. De ettől függetlenül várom a felvilágosításodat, remélem tudsz újat mondani még.

nu pagagyí 2014.04.08. 15:28:02

A többség nem a Fideszt akarta, a szavazók nagyobb része mást akart. Azt hiszem tovább már nem is érdemes olvasni a posztot. Hamis tényből, csak ostoba következtetést lehet levonni.

75. Vladys 2014.04.08. 15:31:47

Remélem most már a messiás hívők is rájöttek mi a valóság. Az elmúlt 1 évben elég csúnya álomvilágban éltek.

75. Vladys 2014.04.08. 15:34:01

@nu pagagyí: "a szavazók nagyobb része" egyik induló pártot sem akarta. Az MSZP-t 2X annyira nem akarták mint a FIDESZ-t, majdnem annyira minta Jobbikot.

♔bаtyu♔ 2014.04.08. 15:35:41

@nu pagagyí: A szavazók úgy néz ki fideszt akartak.

Na meg egy kis ballibsit is.

.Gordon Gekko. 2014.04.08. 15:39:35

@nu pagagyí: 'A többség nem a Fideszt akarta, a szavazók nagyobb része mást akart.'

faszt. aki otthon marad a fideszre szavaz!

turista a saját országában 2014.04.08. 15:51:25

@nu pagagyí: "A többség nem a Fideszt akarta, a szavazók nagyobb része mást akart."

Szerinted hogyan néz ki az átlagos jobbik szavazó másodlagos pártreferenciája? Lehet, hogy ők is kormányváltást akartak, de az értékviláguk a fideszesékev nagyrészt közös, úgyhogy a jobbik-szavazókat az egyenletből nyugodtan vond ki.

ErrOr 2014.04.08. 15:59:49

@turista a saját országában: sokkal inkább mondanám, hogy a fideszeseknek a másodlagos pártpreferenciája a jobbik. A fidesz nemzeti dolgai abból adódnak, hogy kifoghassák a szelet a jobbik vitorlájából. Visszafelé nem nagyon tudsz észérvet mondani, hogy miért szavazzon jobbikos a fideszre. Sehol az elszámoltatás, sehol a föld védelme, büszkén aláírt román csatlakozás, 2 hét alatt rend lett, stb. Illetve 1 ok van, tudja, hogy fideszes lesz a kormány is a köv. 4 évben és rájuk teszi az egyénit.

kvadrillio 2014.04.08. 16:24:14

"Úgy tűnik, valóban csak a választások miatt halasztották el a nagy vitákat kavart német megszállási emlékmű felállítását. Kedd délután ugyanis 10-15 munkás jelent meg a Szabadság téri helyszínen, kordonokat raktak ki, és megkezdték a szoborállítás előkészületeit."

ORBÁN: MAGYARORSZÁG KÓSER ORSZÁG ! (ZSIDÓ ORSZÁG ???)

ORBÁN: TÉLLEG KÓSER EZ ?????????

WLaci 2014.04.08. 16:43:34

A 44% az mióta többség?

DocBulywood 2014.04.08. 17:08:45

@HavasiG: "de bevallhatjuk, hogy az Összefogás nem sok semmit tett a választások megnyeréséért."

Sőt, azért 'dolgoztak', nehogy nyerjenek! Teszem azt, nyer a MaSzoP, kizárt, h 2/3 + 1 fővel, akkor sem tud mit csinálni:
- a trafikmutyit nem lehet visszafordítani
- a fidess-es haveroknak szétosztott földet nem lehet visszavenni
- ki tudja mibe kerülne a paksi szerződés felmondása
- stb.

A fidess nagyon jól rájátszott a nyugdíjasokra, miszerint lépten-nyomon hangoztatta, h melyik párt vett el egyhavi nyugdíjat.

A sok csökött agyú meg ezt bevette. Gratulálok ezúton is, nagyon szép húzás volt.

Egy előnye van, h a fidess nyert: most már nem lehet zelmút nyócév-ezni. Négy évük volt, elhatároztak-nekirugaszkodtak-belendültek-meg sem álltak- hoppá, gödör...

De ne legyen igazam.

/Ha valaki megy innen külföldre, szóljon, csatlakozom./

fizetekmegegysort 2014.04.08. 17:16:35

@DocBulywood: Ausztrália játszik? 1 család (apa/anya 3gyerekkel) meg néhány szingli haver eddig a létszám. De ha kell a végére bérelünk repcsit. :)

fizetekmegegysort 2014.04.08. 17:19:35

Most olvastam, hogy Putyin elvtárs már gratulált spanjának. Meg azt is, hogy kormányküldöttség járt É-Koreában. Alakul az értékrend, srácok! Gondolom nem lesz gond vérkomcsikkal pacsizni...:)

DocBulywood 2014.04.08. 17:24:43

@fizetekmegegysort:

Igaz, nincs a közelben, de új lehetőségek...

Egy ismerős mesélte, h nem volt nála vezetői engedély és megállította a rendőr. Pléjsz: Anglia.

A rendőr közölte vele, semmi gond, személyi? Van.
Elkérte, beütötte a computerbe, bizony, önnek van vezetői engedélye, jó utat kívánok, viszlát!

Na, szeretném megérni, h nálunk is ez lesz.

Ausztráliában is ilyen a hozzáállás? Nem büntiznek, inkább lekérik az adatbázisból az adatokat?

fizetekmegegysort 2014.04.08. 17:40:09

@DocBulywood: Nemtom, mert erről nem mesélt az Ember. Fél évig volt kint, jött-ment, tett-vett, dolgozott, utazott. És ami megragadta, hogy mindig, mindenhol, mindenki segített, érdeklődött, kedveskedett. Meg hogy nagy a nyugi. Januárra tervezzük a "körülnézős" utat, aztán kb 3 év míg családosan kimegyünk. De a gyerekem nem fog olyan szellemben felnőni, ahol csak az magyar, aki a Fidesszel van, aki mást gondol, az mindenféle csőcselék (kedvencem a hvg videós nyanya, aki szerint az ellenzékiek alacsonyabb rendűek). Na ezt nem. Aki nincs velünk nem magyar? Oké haver, akkor tartsd el a nyugdíjas szavazótáborod az adónk nélkül. Ja, és a gyerekeimre se számíts! Engem nem az eredmény, hanem a mögötte lévő társadalmi folyamatok késztetnek arra, hogy menjünk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.04.08. 17:42:42

azert totent minden mert Mesterhazy vasarnap reggel elfelejtett szolni a rejtozkodo, felelmukben nem nyilatkozo. szavazoknak
hogy szavazas lesz, ne rejtozkodjetek tovabb, de legalabb alruhaba mennyetek x-elni
ezert meg mindig rejtozkodnek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.04.08. 17:47:44

@ErrOr: hahaha
mert ha 2 part rendszer lenne MSZP-FIDESZ
akkor minden jobbikos LMP-s DK-s bajnais az MSZP-re savazott volna:)

vicc

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.04.08. 17:49:47

@ErrOr: na ez mar szint alatti
miert gondolod, hogy a jobbik 20 szazaleka azt gondolta, barki mas csak ne a fidesz?

ah megyek is

program készítő 2014.04.08. 18:11:22

Hát aki a fideszt akarta megkapta,megérdemlik.Nekem akkor sincs abban a pártban egy becsületes ember sem a körzetembe.Talán ha tudnának becsületesen élni akkor még a hozzá nem értésük,csak kis gond volna,így megy minden tovább-magyarok dolgozhatnak németországban 59 000-es papírral 4 órában bejelentve,Egy nagy balfék vagy Viktor.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.04.08. 18:17:49

Valójában ez is negatív szavazat volt, a ballibek ellen.

Tizenötmillió Magyarok 2014.04.08. 18:22:17

░░▓▓▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓░░░░░░░▓▓░░░░░▓▓░░░░░░▓▓░░░░░░░░░░▓▓░░░░
▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░░░▓▓░░░▓▓░░▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░░░░░░░░░░▓▓░░▓▓░░
▓▓░░░░░░░░░▓▓░░░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░▓▓░░░░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓
▓▓░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓
▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓░░▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░▓▓░░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓
░░▓▓▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓

▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓░░░░░░░░░░░░▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░░░▓▓░░░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓░░░░░░░░░▓▓
▓▓░░░░░░░░░░░░▓▓░░░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░░░░░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░▓▓░░
▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░▓▓░░░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓░░░░░░░▓▓░░░░
▓▓░░░░░░░░░░░░▓▓░░░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░▓▓░░░▓▓░░░░░░
▓▓░░░░░░░░░░░░▓▓░░░▓▓░░░░▓▓░░░▓▓░░░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓░▓▓░░░░░░░░
▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

░░▓▓▓▓▓▓░░░░░░▓▓▓▓▓▓░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓▓▓▓▓░░
▓▓░░░░░░▓▓░░▓▓░░░░░░▓▓░░░▓▓▓▓░░░░▓▓░░░░░░▓▓
░░░░░░░░▓▓░░▓▓░░░░▓▓▓▓░░░░░▓▓░░░░▓▓░░░░░░▓▓
░░░░░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓░░▓▓░░░░░▓▓░░░░░░▓▓▓▓▓▓░░
░░░░▓▓░░░░░░▓▓▓▓░░░░▓▓░░░░░▓▓░░░░▓▓░░░░░░▓▓
░░▓▓░░░░░░░░▓▓░░░░░░▓▓░░░░░▓▓░░░░▓▓░░░░░░▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓▓░░

75. Vladys 2014.04.08. 18:23:09

@maxval a gondolkodó birca: Ritka alkalmak egyike, amikor egyetértek veled.

@Tizenötmillió Magyarok: ülj le fiam, ötös.

micsoda? 2014.04.08. 18:26:38

@Balt: Jó, hogy mondod, most elolvastam. Inkább az dühitett fel, hogy nyugdijasok kapnak is valami emelést, meg nem is. Miközben nagy valószinüséggel - kézcsók az idősek részéről, meg szentnek kijáró áhitat, amikor OV beszél - döntős volt a részvételük.

nnnnnnnn 2014.04.08. 19:04:33

beszoptátok a kékerest ballibsik.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.04.08. 19:13:22

@program készítő: Sutyerák proli! Hova jártál iskolába, ahol így tanítottak írni? Eszem-faszom megáll, hogy az ilyenek még bele is ugatnak.

J.László 2014.04.08. 19:21:52

Képzeljük el, ha nem lejtene a pálya a Fidesz felé és lineárisan osztják ki a mandátumokat. Fidesz-Jobbik koalíció lenne. Na, akkor lenne csak haddelhadd.

Magyarországon rosszak a tapasztalatok a koalíciós kormányzással kapcsolatban. Erről mind Antall, mind Orbán, de leginkább az MSZP tudna mesélni. Amikor az MSZP volt kormányon, gyakorlatilag egy 5%-os párt kormányzott.

Azt gondolom, jobb, ha a győztes mindent visz és nincs koalícióra kényszerítve. A két angolszász mintademokráciában a Fidesznek most 90%-a lenne.

A pálya persze akkor is lejtett, amikor 33 + 17 = 50 százalék szavazatból 72% parlamenti mandátum jött ki.

.Gordon Gekko. 2014.04.08. 19:36:47

@J.László: A fidesz nem 44%-ot kapott.

Egyéniben úgy 93%-ot kapott, USA/Nbr-ben meg csak az van.

44+93/2= 68,5 na ezt kapta a fidesz

De még jobb hogy a maszop alig 1/5öt kapott

DocBulywood 2014.04.08. 19:38:46

@fizetekmegegysort:

Tudod nem értem, hogyan lehet másodszor is elsöprő többséget megadni egy olyan bandának, akik:
- elsíbolták a MaNyuP 3.000mrd Ft-ját
- bezártak 40.000 trafikot, majd átjátszottak a haverok kezébe 5000 trafikot
- egymás között felosztották a vidéki zsírosabb földeket
- bevezettek plusz négy adót - gyengébbek kedvéért: Plus/4, de ez sértés a Root kiskacsának
- telekomadó, tranzakciós illeték, chips-adó,
- napok alatt a cigin lévő kiskereskedelmi hasznot 2,5%-ról 5, majd 10%-ra emelték - a haverok megint jól jártak
- ...

Folytathatnám napestig. A T-vírus által fertőzöttek úgysem értik, hiszen fidess-zombik.

Néha sajnálom, h ezen agyatlan emberek levegőt vesznek, szaporodnak és szavaznak.

Vajon van a T-vírus elleni ellenanyag?

.Gordon Gekko. 2014.04.08. 19:39:34

@DocBulywood: Pont az a jó hogy nem érted. Nem értik a ballib vezérek se.

Nem is fogják. Túléljük.

Kovács István1 2014.04.08. 19:42:31

@♔bаtyu♔: Naja, csak ez a közmunkaprogram már réges-régen nem arról szól! Arról az a bizonyos szociális közmunkaprogram szólt, amit a Fidesz szüntetett meg 2011-ben!
Most azok a közmunkások, akik mondjuk érettségivel, 3 szakmával, vagy 2 diplomával nem találnak ideiglenesen munkát. És bónuszként meg még tanfolyamra járhatnak, ahol azt tanulják, hogy mit mond a malac...
És ti ennek tapsoltok úgy, hogy halvány fogalmatok sincs az egészről! Ugyan, sétálj már be a hozzád legközelebb eső polgármesteri hivatalba és kérdezd meg, hogy hány közmunkást foglalkoztattak 2010-ben és hányat most! Meg fogsz lepődni a válaszon!
Teljesen más a jelenlegi közmunkarendszer, mint ami a köztudatban él, és a nyáj még mindig azt éljenzi, ami a saját elképzeléseiben él, és amit éppen a Fidesz szüntetett meg!

J.László 2014.04.08. 19:43:50

@.Gordon Gekko.:
Persze, hogy nem 44%-ot kapott.

De jó az is, hogy a "mi liberálisok" úgy kaptak (bocs kapott) mandátumot, hogy egyetlen darab szavazatot nem adtak le rá(juk).

vNHM 2014.04.08. 19:59:01

Mondd csak, nagyon nehéz megemészteni a 2/3-ot?

Muzsikok közt 2014.04.08. 20:04:35

@vNHM: Még inkább az 1/5öt.

Nem baj a bolsik 2016ig ellesznek a nyivákkal meg a választási matekkal aztán rájönnek hogy lekésték a 2018as buszt.

Pont mint az elmúlt4ben. hajráemeszpé!

J.László 2014.04.08. 20:05:11

Mesterházy szerint (mai nyilatkozata) kormányváltó hangulat van az országban. Nem ők élnek párhuzamos univerzumban, ááá nem, hanem mindenki más.

Balt 2014.04.08. 20:09:25

@ErrOr: Őőőő, hogy a picsába, mikor 90% egyénit nyertek? Ha 2 forduló lett volna, host 40 helyen a Jobbikot támogatta volna a democsokrata ellenzék?

Muzsikok közt 2014.04.08. 20:10:35

@J.László: Ezen pöppet csodálkozom, azt hittem Atesz lemond.

Nem vk lemondás fetisiszta és gecire leszarom mit müvelnek MSZPfalván, de most ezt nem vágom kristálytisztán.

Még soha semmilyen miniszterelnök jelöltet nem vertek meg 2x2/3-ra, soha a világon sehol.

Atesz akarata a Cifrafosáskor sem érvényesült. Szarcsány viszont azt mondta ő nem fog ellenségeskedést szítani, de ezt úgy mondta mintha tudott volna vmit....lehet megvárja míg ateszt széttépik a kutyák az 5 hét múlvai újrabuktán, aztán megmentőként lép majd fel?

Balt 2014.04.08. 20:12:18

@ErrOr: :))) Olyan "kormány" nem szokott felállni, hogy "bárki más". Ha teszem azt a böszmefogás nyer, de nincs többsége, akkor is a Fidesznek állt volna a kormányalakítási megbízás, mert a Jobbikkal nemigen koaláznak - bár Karácsony után a franc tudja...

J.László 2014.04.08. 20:18:52

@Balt:
Ahogy most egy kalap alá veszik magukat a Jobbikkal, nem kizárt, hogy simán bevennék őket egy koalícióba. A Felvidéken történt már hasonló (Fico/Meciar). Ha azt vesszük, hogy a választóik egy része is csereszabatos, miért ne?

Balt 2014.04.08. 20:21:25

@WLaci: Ezt úgy híjják, hogy relatív többség (a választók között).

De nézzünk egy példát a korabeli vt. szerint:
1994, 1. forduló:
MSZP: 31,27%
SZDSZ: 18,62%

Ebből jött ki ~72%-os koalíciós mandátumarány.

Balt 2014.04.08. 20:24:57

@DocBulywood: "Egy előnye van, h a fidess nyert: most már nem lehet zelmút nyócév-ezni. Négy évük volt, elhatároztak-nekirugaszkodtak-belendültek-meg sem álltak- hoppá, gödör..."

OK, gyúrjatok Együtt 2018-ra hátha. :))

"/Ha valaki megy innen külföldre, szóljon, csatlakozom./"

Have a nice trip all of you!

Balt 2014.04.08. 20:28:27

@fizetekmegegysort: Jujj, de jó! Ausztrália ideális lesz számotokra, mert elég messze van.

Balt 2014.04.08. 20:36:33

@Muzsikok közt: Jaja, valszeg van egy ilyen forgatókönyv a fejében: hagyja érlelődni a helyzetet.

A 2x2/3-ot egyébként sztem jórészt Fegyenc hozta össze, persze elegánsan, min2x Attilára tolva a felelősséget: "én ott se voltam". :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.04.08. 22:44:01

az első frappáns poszt a választásokról..
tecc.

fizetekmegegysort 2014.04.08. 23:00:57

@DocBulywood: Én nem sajnálom. Felesleges. Egyszer régen egy munkahelyi ügy kapcsán azt mondta nekem egy bölcs kolleginám (20 éves voltam és tök naív, ezért nem értettem, hogy lehet, hogy a cégben a főnökök csak a saját zsebüket tömik, és nem foglalkoznak a valódi lehetőségekkel): "tudod, mindig fejétől bűzlik a hal! Ha az a hal bűzlik, akkor a tócsa, amiben úszkál, szintén bűzös lesz. De ha a tócsában lévő többi hal is bűzlik, vagy csak egyszerűen elviseli a bűzös nagyhalat, mert fél, vagy mert neki is jut konc, vagy tök mindegy miért... szóval akkor bizony az van, hogy neked kell arrébb állni a tócsából és keresni egy kevésbé bűzöset, mert nem vagy oda való". Na, ez nekem manapság sokszor jut eszembe.
Ugyanis nekem balosként NEM az a bajom, hogy megint győztek, meg hogy Orbán. Győzzenek, csinálják, az élet rendje ez. Hanem az, hogy feljogosítva érzik magukat, hogy másokat lenézzenek, fikázzanak, kisebbrendűnek gondoljanak, és ezzel magukat magasabb rendűnek, az "Egyetlen Igaz ÚT" ismerőjének tüntetik fel. Nekem az a bajom, hogy ebben az országban megszűnt a párbeszéd, a gondolkodás, és az a képesség, hogy meghallgassuk egymást. Nem tudom, valaha megvolt-e?! Csak azt tudom, hogy eddig egyetlen politikust hallottam, aki erre a viselkedésre hivatalosan is felhatalmazást adott híveinek, az pedig Orbán volt. Ez a folyamat, és a Jobbik 20%-a, ami miatt úgy gondolom, hogy itt a vége, nincs helyem/helyünk egy ilyen társadalomban. (és Balt kollega primitív, fennhéjázó megjegyzése csak újra megerősít ebben)
Egyébként meg a baloldal azt kapta amit megérdemelt, tessék tanulni, eltűnni a süllyesztőben, majd újra építkezni. Ez az ország nem érti, hogy a "baloldali" és "jobboldali" fogalmak NEM személyeket kéne hogy takarjanak, hanem értékeket, gondolkodásmódot. És MINDEGYIKBEN van érték. Olyan nincs, hogy az egyik fekete a másik meg fehér!
A Fideszeseket azért sajnálom, mert ezzel a választási rendszerrel a Fidesz ugyan nagyot kaszált, de önmagát is becsapta. Úgy járt, mint a kisdiák, aki besurran a tanáriba, ellopja a nagydoga kérdéseit, majd mikor csillagos ötösre írja a dolgozatot, ELHISZI, hogy ő jó tanuló. De legalábbis elhiteti a környezetével. Mert ahogy a kisdiák is tudja, hogy itt azért nem volt egészen tiszta ez a dogaírás, úgy abban is biztos vagyok, hogy kifelé erőt mutat Orbán, de hétfő reggel volt néhány beosztottja, aki a szőnyeg szélén állt az elvesztett 650 ezer szavazat miatt.
Szóval én nem miattuk akarok menni. Én az itt lakó tisztes magyar állampolgárok tömege miatt, akik még arra is képtelenek, hogy normális módon beszélgessenek politikáról, közéletről, értékekről, vagy hogy elmenjenek szavazni. :(

Balt 2014.04.08. 23:38:39

@fizetekmegegysort: "Ez a folyamat, és a Jobbik 20%-a, ami miatt úgy gondolom, hogy itt a vége, nincs helyem/helyünk egy ilyen társadalomban."

Én meg azt nem értem, hogy erre rájönni miképpen tarthatott x évig.

fizetekmegegysort 2014.04.09. 00:06:38

@Balt: nem kell értened. Pont elég, ha simán, minősítés nélkül elfogadod. :)

Kokas Bálint · www.vervorosblog.hu 2014.04.09. 16:58:14

Na, akkor most van időm hozzá szólni a cikkemhez! Először is: mindig érdekes figyelni, hogy a politika, milyen reakciókat vált ki az emberből.- Szerencsére nem vagyunk egyformák, jó ez a sokszínűség, és nem is baj. Azt gondolom, nem kell mindenben egyetérteni, sőt!Mondjuk ki bátran amit érzünk, jogunk van hozzá, miért is titkolnánk? - És ezúton köszönök mindenféle hozzászólást.
Másodszor: Nem titkolom, hogy nem örülök az eredményeknek, de be kell látnom, hogy azért voltak, vannak olyan intézkedései a kormánynak, ami igen is jó. Például: dohányzási tilalom a diszkókban. Viszont sajnos több olyan reformot vitt végbe, amivel én nem tudok egyetérteni. - Nem vagyok politikai elemző, csak olyan dolgokról tudok említést tenni, amit tapasztaltam.- Például az oktatás terén.
Harmadszor: Valaki írt olyat, hogy hazugságot, valótlant állítok. Természetesen, ez nem igaz. Az, hogy most a számok egy kicsit eltérnek, az csak azért lehet, mert a szavazatokat folyamatosan összesítik. Abban a percben, amikor a cikk íródott, igenis ez volt az állás.- Javaslom, hogy nézzen utána a hozzászóló. - Azonban a lényegen nem változtat már az az 1-2% sem.

DocBulywood 2014.05.27. 21:08:29

@75. Vladys:
"Ülj le fiam, ötös!"

:-D

DocBulywood 2014.05.27. 21:16:15

@fizetekmegegysort:
"Úgy járt, mint a kisdiák, aki besurran a tanáriba, ellopja a nagydoga kérdéseit, majd mikor csillagos ötösre írja a dolgozatot, ELHISZI, hogy ő jó tanuló. De legalábbis elhiteti a környezetével."

Megvettem a Narancsbőr c. könyvet. Ha a 10%-a igaz, borzasztó.

A "jó tanuló" benne van, nem hogy könyékig, nyakig. Gázszerelőből 3 év alatt a 88. leggazdagabb magyar legyen valaki...

... és a juhász ellopott trágyája?

Mi kell még, hogy a "jó tanulótól" számon kérjék végre, na most ez így hogyan is van?

Nem éltem a '30-as években, de a régi magyar filmek hangulatát látom megvalósulni most. Alászoljálja naccsás..., stb.

Ugyan úgy bánnak az emberekkel. Az emberek meg tűrik. Nem kívánom ide az ukrán helyzetet, és nem is jó párhuzam, de ott valamiért fellázadtak, itt meg ...
Igaz, nincs most fizetett csőcselék, amelyik lángba borítsa az Andrássy utat.

Érdekes, ezt a csőcseléket nem akarja a Nemzetbiztonság Rt elkapni, pedig a HírTV rengeteg anyagot forgatott...

Mindegy, egy kis mellékvágány, de sztm érdekes.

Kokas Bálint · www.vervorosblog.hu 2014.05.28. 18:59:05

DocBulywood!

Teljesen egyetértek, és nagyon sokan így gondolják még :) Nem tudni mit hoz a jövő, de azt hiszem a múlt rendszere jobb volt :)
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása