Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2014. április 30. 21:02 - Kokas Bálint

Korhatár 3 - Egy biszex lány vallomása:

„Élvezem, ha megdugnak, de igénylem a szeretetet is”

Egy nagyon nyílt, őszinte lány Ő. Rég találkoztunk, de már akkor is feltűnő jelenség volt.  Biszexuális. Mivel eleve terveztem egy harmadik részt, nagyon kapóra jött, hogy nemrég találkoztunk egy buszon.  Megkértem, hogy adjon nekem egy interjút. Belement, de nem szeretné, ha felfedném kilétét. Nem fogom.  Nem finomítottam semmit a beszélgetésünkön. Kissé bánthatja a fülünket, de ez így őszinte.   18 éven aluliaknak, nem ajánlott!

 -         Szóval, te biszex vagy… – kezdem kicsit erőtlenül, azt se tudom, hogy hirtelen mit kérdezzek. – Mióta tudod magadról?

 - Valahogy 9. óta, asszem…passz. Magától jött. Vállalom.

 -         Mi a különbség a férfi és a női szeretők között? Biztos sokan kérdezték már.

 -         Igazából ezt nehéz megfogalmazni. Minden partner más, tök mindegy, hogy kivel csinálod. Amit tapasztaltam – nem vagyok kurva, nem is volt igazából annyi kalandom- az az, hogy a pasik dugni szeretnek, a nők viszont szeretkezni. Rohadt nagy különbség van a kettő között. A nők jobban odafigyelnek, a pasikat  meg a farka vezeti. Jó, kivétel mindig van…

-         Most mi a helyzet? Nő kell, vagy pasi?

 -         Most leginkább sehogy, kevés az időm, dolgozom, tanulok …de ha választ akarsz, pasi.

 -         Voltál már igazán szerelmes?  Nem érzed úgy, hogy szeretethiányod lenne?

-  Kurvára az van, elismerem.  De minden ember szereti, ha szeretik, nem? Szerelem?      (Hümmög) Volt egy srác, évekkel ezelőtt. Felköltözött Budapestre továbbtanulás miatt,  valami nagy cégnél dolgozik, már családja is van. Rég találkoztam vele. Nagy szerelem volt, de ilyen az élet. Jól beszoptam. Úgy volt, hogy összeköltözünk, de aztán a szüleimnél maradtam. Most is velük élek.

 -  Fejezd be a tanulást (Ő is Pesten tanul), dolgoz, és szerintem megtalálod te magad. –Javaslom neki, miközben végigjáratom szememet a buszon- Mit gondolsz arról, hogy valaki ma már divatból vonzódik a saját neméhez?

-   Baromság.  Nincs olyan, hogy divatbuzi. Az eleve benne volt, csak max titkolta. Manapság már könnyebb felvállalni. – Bólogatok, mire rám néz- De nem? Tegyük fel, hogy te is meleg vagy, nem lenne könnyebb? Ma már ez szinte természetes. Bár igaz, a buzikat jobban megszólják, mint a leszbiket.

 Csakhogy tisztázzuk: nem vagyok meleg. Oké érdekel a divat, rajongok a parfümért, lehet néha rinyálok is, de a nőkhöz vonzódom.

 -Jaj, nem azért mondtam, tényleg. Láttalak már csajozni, de a rinyálás része, most jobban érdekelne…( Nevet)

 Elnevetem magam. Ha-ha –ha. Kabbe. A lényeget kiragadtad. – Nem esik rosszul a tudat, hogy pontosan tisztában vagy vele: páran csak kihasználnak.

 -Hééé, nem vagyok kurva!!! – sziszegi mérgesen-  sose állnék ki egy sarokra. Szeretem, ha dugnak, de a szeretetet is igénylem. Mért viselne meg? Mindkettőnknek jó volt és pá. Ha azt nézed, mindenki kihasznál mindenkit. És amúgy sem fekszem össze mindenkivel.

-         Szüleid tudják, hogy biszex vagy?

 -         Igen, tudják. Meglepődtek: jött az első sokk, aztán ma már elfogadták.

 -         Pasival, nővel egyszerre, milyen?  Milyen extrém tapasztalataid vannak?

 -         Így 30 fele? Hát van pár! Próbáld ki egyszer egy pasival is. Komolyan mondom! Csak egy egyszerű tapasztalatszerzés, de tanulhatsz belőle. Jobban megismered magad, de ezzel most nem arra célzok, h rájössz: „ Jé, meleg vagyok” de valahogy…hogy mondjam?  - Magabiztosabb leszel, és egy rakás plusz tapasztalatod lesz. Hármasban így még nem voltam, majd egyszer. Jó lenne! Extrém? Attól függ, mi számít annak…ezt most hagyjuk, de várok én is egy perverz Mr. Greyre. Olvastad a Szürke ötven árnyalatát? Tudod ki ő? ( Bólogatok) . Szeretem azt a könyvet, mert merész, bevállalós. Azt írja le, amire mindenki vágyik valahol….

 -         Vagyis szereted, ha feldugnak ezt-azt?  - Jegyzem meg pimaszul nevetve, és nagy erőfeszítésembe kerül, hogy lejjebb vegyem a hangomat. – Bocsi, vizuális vagyok.  Mennyire elfogadott ma a másság, szerinted?

 -         Ez tőlünk függ, ha mi elfogadjuk magunkat, más is. Persze, mindig van aki beszól, de nem kell vele foglalkozni. És ezt nem erre a területre értem…neked, nem kell magyaráznom ezt… De szerencsére azt tudom mondani, hogy semmi  komoly hátrány nem ért még a nemi beállítódásom miatt. Visszatérve a könyvre: inspiráló, de azért vannak határok.

csajok.JPG

 Lassan a célba érünk. Meg kell ígérnem, hogy nem fedem fel kilétét. Úgy érzem, hogy még órákig tudnék vele beszélgetni. Van egy sajátos látásmódja, ami tetszik. Buszunk öt perc múlva megállt.

 -         Örültem, hogy beszéltünk. Érdekes volt. Vigyázz magadra.

 -         Számomra nagy öröm. Tényleg. Bírom a nyíltságodat. Sok sikert a továbbiakban.  Még fogunk beszélni, köszönöm az interjút…..Ja, még egy kérdés.

-         Igen, mondd?

 -         Nem vagy éhes? Elmehetnénk valami étterembe…Elnevetem magam, mert kicsit se látszik meglepetnek.

 -         Már vártam ezt a kérdést. ( Nevet)  Bejövök neked, mi?

 

( Ezúton is köszönöm szépen NEKED ezt a beszélgetést)

                          Kokas Bálint

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr46100306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása