Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. július 17. 23:28 - Kokas Bálint

Állatkínzás: halál! Isten veled, Fülöp!

 

Biztos vagyok benne, hogy Fülöp, a megkínzott kutya esetét nem kell bemutatnom, de ha valaki mégis le lenne maradva, akkor ide kattintva tájékozódhat: http://szabolcsihir.hu/helyben-jaro/2017/06/vadat-emelt-az-ugyeszseg-vegrehajtando-bortont-ker-fulop-megkinzoira.

Már hosszú hetekkel ezelőtt szerettem volna írni szegény kutyáról, de sikeresen úgy elhanyagoltam a blogot, hogy lassan már nem emlékeztem a blog nevére sem..Ja! Nagyon nem ide tartozik, jogos, de sokan kérdeztétek azt is, hogy mi van, lett Vérvörössel?  Nyugalom. Lassan célba érek, de mindent a maga idejében! Fogtok róla tudni, ígérem! 

És akkor Fülöp! Bevallom félek a kutyáktól kiskorom óta, de ez nem azt jelenti persze,  hogy érzéketlenül végignézném a kínzásukat! Sőt: lehet, hogy provokatív kijelentés, de én simán bevezetném a halálbüntetést is. Az a minimum, hogy ezeket a rohadt tetveket, ugyanúgy megkínoztam volna, mint ahogy ők megkínoztak egy védtelen, kiszolgáltatott ebet. És ugyanez a kijelentésemet tartom, ha embert ölnek is. Miért vegyük figyelembe az ilyen lelketlen barmok emberi jogait, ha ők lefossák a másikét? Már bocsánat, de erről van szó, nem? Miért nem kaphat halálbüntetést mondjuk az, aki egy Szita Bencét megöl?? 11 éves volt!!! Jó: lehet itt takarózni a törvénnyel, meg az ártatlanság vélelmével, de ha 1000%-ra bebizonyosodik?? Akkor miért az adófizetők, vagyis a mi pénzünkön legyenek a börtönben? A luxusbörtönökről nem is beszélve...Mert ugye sokan rabnak jobb világa van ott bent, mint kint. És most ne pszichozzunk, hogy de lelkileg így, lelkileg úgy viseli meg a bezártság, és hogy könnyen beszélek én!  Nem kell féregnek lenni, ez a kulcs! Ha pedig az voltál, akkor pápá társadalom! 

Mondjuk egy olyan országban, ahol azért megbüntetnek, ha átmész a piroson bringával, de azért nem jár büntetés senkinek, ha meglopnak...nem kell bemutatnom a jelenlegi igazságszolgáltatást! Egyszerűen pocsék! Mint ahogy az egész állam! Esküszöm nem pocskondiázni szeretnék, de tényleg: a gyermekvédelem sajnos gyenge, egészségügy ramaty, oktatás darabokban..akkor nem is várhatom el, hogy a bűnösöket ténylegesen megbüntessék! Ha holnap bemegyek pl. a munkahelyemre, legyilkolok pár embert, kapok X évet..kijövök oszt Jézus! - Persze nyilván nem így van ez, erősen túlzok, csak azt szeretném érzékeltetni, hogy a büntetés mértéke, nagyon sok esetben nem arányos a bűn súlyosságával!

A megkínzott kutya

 

És Fülöp "csak" egy kutya  volt igen, lehet azt mondani, hogy mit kapja már ez így föl megint a vizet, de..DE! Mint írtam, egy védtelen, egy kiszolgáltatott kutyáról van szó! Mi emberek vagyunk. Az ember sajátossága, hogy folyton új utakat keres, keresi önmagát,  keresi az igazságot, ugye? Csak egy kérdésem van: hogy akarunk igazságra találni, ha a szociopata társainkkal is elfogultak vagyunk? Elfogultak, valahol tudat alatt...mert ha nem vagyunk azok, Fülöp kínzói, mi jogon élnek még?

Egy ismerősöm küldte ezt az üzenetet, mely e témához illik:

" Jövök éppen haza. A buszállomáson szálltam le,amikor megpillantottam 2 nagytestű, szomorú, és félénk kutyust. Nyakörv is volt rajtuk. Az egyik az út közepén ment, a 4 sávos úton. Mit ad Isten, internetem persze nem volt, hogy egy állatmenhelyet felhívjak...Láttam, hogy egy középkorú hölgy próbálja magához hívni őket, kevés sikerrel. Ekkor mondtam neki, hogy nem e tudja a számukat. Nagy nehezen meglett, és hívtuk is a menhelyet. A válasz pedig annyiban merült ki, hogy nincsen se bent munkatársa így a chipleolvasót nem hozza, és csak balesetes kutyákat fogadnak be,nincs hely, és ezért nem jön ki. De akkor kérdezem én. Miért dolgozik az ilyen állatmenhelyen ? És a sok adó 1%-a hova megy? Egy zsák táp nem olcsóbb, mint egy orvosi beavatkozás? Csalódtam, azt hittem hogy ők mindig segítenek.. és dühít az emberi lustaság."
Az.
Meg  dühítő az emberi kegyetlenség.
Szóval? Ki is az ember? Vagy, mitől is válunk emberré? 
Mert a fent leírtak alapján....hát...sok honfitársamnak mondanám, hogy mássz vissza a fára, és bújj el inkább! 
Isten veled, Fülöp! Isten veled! Jobb helyre leltél te Odafönt, tudom! Tudjuk. Mind tudjuk. 
Vérvörös Blog a facen is:  https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

 Kokas Bálint

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr312670895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása