Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.

2017. szeptember 08. 22:09 - Kokas Bálint

Jófogás: le a semmitmondó, live videókkal!!!

Rég írtam, tudom. Elfoglalt vagyok. Nem is akarok most semmiféle bevezetőt írni, csak rögtön rátérnék a lényegre. Az utóbbi hetekben, hónapokban nagyon elterjedt lett a LIVE (ÉLŐ) videó használata a Facebookon. Főleg egy közismert weboldal közösségi oldalán. A Jófogásra gondolok. Biztos vagyok benne, hogy nektek is feltűnt ez a jelenség: vadidegen népségek teszik ki oda a videójukat, és gyakorlatilag elértéktelenedett miattuk az oldal! Nem tudom, hogy van e, és ha van, hol az admin, de iszonyatosan idegesítő!  Három problémám van, és nem csak nekem, hanem ahogy olvasom, hallom a csoportban lévők többségének is!

1. VALAKI MONDJA MÁR MEG, HOGY EGY ALAPVETŐEN VÁSÁRLÁSRA, KERESKEDELMI CÉLRA LÉTREHOZOTT CSOPORTBAN, MI A FRANCÉRT OSSZÁK MEG  ÉLŐ VIDEÓIKAT, VADIDEGENEK??? Ja, persze, nézettség! De akkor már jön is a következő kérdés: 

2. MI A FRANCOT NÉZZEK??? Mert konkrétan arról van szó, hogy X, Y bejelentkezik, és nem csinál SEMMIT!!!! Ül, mert meghal az unalomtól, és azt várja, hogy írjanak neki...közben meg a háttérben hallani a családi élet izgalmait. Komolyan mondom: nem értem! Mindig is tudtam, hogy sok az agyatlan ember....de azért ezt ne! Igen, most lehet azzal jönni, hogy de én is nézem, azért csinálják..! Oké, párba belenéztem tényleg, mert én kis naiv abban a tudatban voltam, hogy valami nagyon fontos bejelentés lesz. - Naiv énem tudomása szerint, az emberek csak NAGYON FONTOS esemény kapcsán jelentkeztek élő adással. Nos, tévedtem. Mindenféle hülyeséggel bejelentkeznek! Nem azzal van bajom, hogy ezt teszik ( vagyis, de mert amúgy nem értem, hiszen a nézettségük se az egeket tapossa, de ezt most hagyjuk!) nekem azzal van problémám, hogy HOL jelentkeznek be! Mert az ilyen semmitmondó live videókat, nagyon nem a Jófogás csoportba kéne kiposztolni! A saját adatlapjára meg mindenki azt oszt meg, amit jónak lát. Most nem kell azzal jönni, hogy de akkor ki is lehet lépni a csoportból, vagy nem kell nézni, mert nyilván azért csatlakozik az ember, mert anno eladott valamit, feltett oda egy-egy tárgyat, vagy reméli talál valamit...de ez!!! Nonszensz. 

 

3. HOL AZ ADMINISZTRÁTOR AZ ILYEN ESETEKBEN???? Kit érdekel, hogy Pisti csirkét eszik, Gizi hajat fest??? Nem nézem. Igyekszem elkerülni az ilyeneket már...de gyakorlatilag csak hosszas görgetések után találunk már lassan valamit, ami tényleg valami felkínált áru. Addig meg ....LIVE...LIVE...LIVE! És hiába van, aki valóban érdekes dolgot csinál, amit jól is csinál (pl. énekel), már kapásból a hányinger kerülget tőle, mert MIÉRT A JÓFOGÁSON TESZI EZT???? És lehet, hogy amúgy az élő screent adó ember szimpatikus is lenne a nyilt utcán, de ezáltal, hogy megint itt van, megint bitorolja az oldalt, nagyon ellenszenves!!

Nem így van? 

Ennyi erővel mindjárt elkezdek egy Kosztolányi Dezső verset szavalni a Csirkepörkölt és babgulyás csoportba, mert az SZERINTEM ODAILLIK!!!  Természetesen több faces oldalnak vannak súlyos (tartalmi) hibái, de ebbe bele se megyek! Azon  nem szeretnék most fennakadni, hogy egyesek mennyire undorító dolgokat mernek nyilvánosan kitenni, mert úgy már hosszú lenne a cikk , saját magukat járatják le, úgy vélem! Hogy mi lenne a megoldás? Lépjenki mindenki a csoportból, akkor majd észreveszik magukat ezek az önjelölt tudósítók....ha nem így lesz, akkor meg a Jófogás oldalának annyi! Javaslok egy névcserét: Jószopás. Már elnézést!

Ha tetszett a cikk, megtalálsz facen is: https://www.facebook.com/vervorosblog/?fref=ts

Kokas Bálint  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eleg007.blog.hu/api/trackback/id/tr3412812916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vérvörös. Feltűnő. Provokatív. Elgondolkodtató.
süti beállítások módosítása